12.01.2018 Problemy techniczne dot. obsługi systemu AES

Szanowni Państwo,

W związku z problemami  technicznymi  dot.  obsługi systemu  AES od  12.01.2018 10:45 do odwołania ogłaszamy utrudnienia ogólnopolskie w zakresie Systemu AES. Oznacza to, że decyzję czy przejść na procedurę awaryjną podejmuje indywidualnie każdy Kierownik Oddziału Celnego - bez zgody Krajowego Koordynatora Centralnych Systemów Przywozu i Wywozu czy też Help-Desku - uwzględniając sytuację w swojej jednostce tj. wpływ utrudnień na płynność obsługi obrotu towarowego. 

Jeżeli okoliczności wskazują, że system nie działa albo działa w sposób uniemożliwiający sprawną i płynną obsługę obrotu towarowego, należy bez zbędnej zwłoki podejmować decyzję o zastosowaniu procedury awaryjnej.

Informacje o ewentualnych zmianach będą na bieżąco aktualizowane na stronie www.puesc.mf.gov.pl oraz http://www.e-clo.pl

Komunikaty

history image Niedostępności systemu Help-Desk SISC w dniu 16.10.2018r.

Informujemy o planowanej niedostępności systemu Help-Desk SISC w środowisku produkcyjnym w dniu 16.10.2018r. w godz. 7:30 - 7:45. Dopuszcza się stosowanie procedury awaryjnej. Na bieżąco...

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy związanej z rejestracją/aktualizacją reprezentacji wydłużył się do około 20 dni...

history image 11.10.2018 SENT - Dodatkowe obowiązkowe pole w zgłoszeniu przewozu towaru od 30.10.2018

Ministerstwo Finansów informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 sierpnia 2018 r. (Dz. U. poz. 1663) w sprawie dodatkowych danych...

history image Utrudnienia na PUESC

Informujemy o występujących na PUESC utrudnieniach w dostępie do starszych dokumentów w zakładce Moje dokumenty. Dotyczy to zarówno dokumentów wysłanych, jak i odebranych. Dostęp do dokumentów...

history image EORI - Składanie wniosków w usłudze e-KIlient

W związku ze znaczącym wzrostem liczby składanych wniosków w usłudze e-Klient informujemy, że czas ich obsługi wydłużył się do 7 dni roboczych. W związku z powyższym prosimy o wzięcie pod uwagę...
Wyświetlanie 1 - 5 z 6 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 2

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Przerwa w dostępie do Systemu AIS/IMPORT oraz AIS/ICS w dniu 15.10.2018r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 15.10.2018r. (poniedziałek) od godz. 6:00 do godz. 7:00...

history image Przerwa w dostępie do Systemu CELINA w dniu 11.10.2018r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 11.10.2018r. (czwartek ) od godz. 20:00 do godz. 23:00 będą...

history image Niedostępności systemu Help-Desk SISC w dniu 9.10.2018r.

Informujemy o planowanej niedostępności systemu Help-Desk SISC w środowisku produkcyjnym w...

history image Utrudnienia na PUESC w przekazywaniu komunikatow

Informujemy o występujących na PUESC utrudnieniach w przekazywaniu komunikatów do systemów...

history image Przerwa w dostępie do Systemu AES/AIS w dniu 05.10.2018

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 05.10.2018r. (piątek) od godz. 6:30 do godz. 7:00 wystąpi...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40