Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych.

Prosimy o wzięcie pod uwagę tej okoliczności w przypadku starania się o uzyskanie numeru EORI.

Komunikaty

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...

history image Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do...

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Utrudnienia na PUESC

Informujemy o mogących występować utrudnieniach przy wypełnianiu formularzy na PUESC. ...

history image Prace w systemie PDR w dniu 11.02.2020

Szanowni Państwo, W związku z koniecznością planowanej modyfikacji zawartości słownika...

history image Niedostępność systemów AES/AIS w dniu 05.02.2020 r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 5.02.2020 r. (środa) od godz. 06:45 do godz. 07:45 będą ...

history image KOMUNIKAT O ZMIANACH UWIERZYTELNIANIA na PUESC PODMIOTÓW POTWIERDZAJĄCYCH ODBIÓR PALIWA OPAŁOWEGO i GAZU LPG

KOMUNIKAT O ZMIANACH UWIERZYTELNIANIA na PUESC PODMIOTÓW POTWIERDZAJĄCYCH ODBIÓR ...

history image Niedostępność usługi Help Desk w dniach 03, 04.02.2020

Informujemy, że w dniu dzisiejszym (03.02.2020) od godz. 11:00 nie działa usługa Help Desk. ...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40